Ambulantni dnevnik je
informacijski sustav razvijen za praćenje i evidentiranje poslovnih procesa u
veterinarskoj djelatnosti.
POVIJEST I RAZVOJ AMBULATNOG DNEVNIKA
Informacijski sustav „Ambulantni
dnevnik“ je razvijen na temelju više od 20 godina iskustva u praćenju poslovnih
procesa i poslovnih promjena u veterinarskoj djelatnosti. Godine 2009. stari
program ambulantnog dnevnika zamijenjen je novim. Osim što je s tehnološkog
aspekta razvijen u najnovijoj tehnologiji posebna pažnja bila je posvećena
dizajnu podataka i ergonomiji programa. Već spomenuto 20 godišnje iskustvo na
području veterine uz potporu veterinarskih stručnjaka u vidu konzultanata rezultiralo
je novim sustavom. Na osnovu svega navedenog, ali i sada već 3 godine svakodnevnog
korištenja sustava od strane preko 100 veterina sa velikom dozom sigurnosti
možemo tvrditi da sustav uspješno može pokriti sve potrebe svakodnevne ni malo
jednostavne veterinarske djelatnosti. Korištenje suvremene informacijske
tehnologije, uz konstantno usavršavanje i veliku predanost projektu od strane
naših djelatnika garancija je da u jako kratkom roku vrlo kvalitetno i efikasno
možemo odgovoriti na eventualne zahtjeve svih naših korisnika ili pak zahtjeve zakonske
okoline sustava.
KRATKI PREGLED OSNOVNIH FUNKCIJA I MOGUĆNOSTI
Osnovni cilj kojim smo se vodili
prilikom dizajna projekta bilo je da omogućimo što prirodniji, a na taj način
istovremeno veterinarima najprikladniji, najbrži i najfleksibilniji mogući unos
i pregled podataka s kojima se u svojem radu svakodnevno susreću.
Vođenje ambulantnog dnevnika u
sustavu započinje kroz upis podataka o intervenciji
veterinara u ambulanti ili na terenu. Svaka intervencija može imati jedan ili
više tretmana, a svaki tretman može
se raditi na
- jednoj određenoj životinji (npr. pas Garo, Čip:HRXXXXXX,
rođen 01.01.2009, u vlasništvu Ivana Horvata),
- na nekoliko neodređenih životinja( 1 000 pilića),
- na poslovnom prostoru, ako se radi o npr. usluzi
deratizacije.
Tretman je u pogledu veterinarske djelatnosti najinteresantnije
mjesto u sustavu, pa se s toga njemu posvetila posebna pažnja.
Cilj nam je bio omogućiti krajnjem korisniku da sam izabere količinu detalja koje želi upisivati ovisno o njegovoj procjeni, ali i o onome što i kako u pojedinom trenutku tretira. Na tretmanu se mogu, (a ne moraju) voditi slijedeći podaci:
- životinja, vrsta životinje, starost, spol, težina količina tretiranih životinja itd.
- anamneza, dijagnoza, detaljan opis dijagnoze, detaljan opis liječenja itd.
- trijas, nalaz rendgena, ekg-a, hematologije, biokemije, dermatološki nalaz itd.
- mogućnost upisa i izdavanja recepta za one lijekove za koje je to potrebno
Pregled intervencije sa preko 10 tretmana.
Uz navedene osnovne funkcionalnosti svakako treba izdvojiti i nekoliko ostalih najčešće korištenih mogućnosti:
- definiranje normativa svake pojedine usluge (rad, lijek, potrošni materijal, putni trošak)
- vođenje detaljnih podataka o svakoj životinji i njenom vlasništvu kroz povijest
- vođenje evidencije uplatnica veterina na blagajni
- vođenje evidencije zaduženih i potrošenih veterinarskih blokova, potvrda itd.
Usluga cijepljenja sa normativom
Izrada računa s podrškom za fiskalizaciju.
Mogućnost definiranja normativa usluge (Slika 2.) omogućuje brzu i jednostavnu izradu računa, uz istovremeno vrlo precizno i detaljno vođenje evidencije potrošenog lijeka, materijala, pružene usluge i svih ostalih elemenata od kojih se pojedina usluga može sastojati. Budući je cijeli sustav napravljen korištenjem modernih tehnologija, odgovoriti na zahtjev iz okoline sustava kao što je to npr. bila fiskalizacija računa nije predstavljao problem.
Maloprodajna blagajna za veterinarske ljekarne
Veliki broj naših korisnika u sklopu veterinarskih stanica ima i veterinarske ljekarne. Za potrebu izdavanja maloprodajnih računa razvijen je poseban modul ergonomski maksimalno prilagođen poslovnom procesu prodaje lijeka, materijala, opreme. Na taj način smo uspjeli djelatnost prodaje maksimalno izdvojiti iz veterinarske djelatnosti, ali istovremeno kroz izvještaje osigurati mogućnost praćenja tijeka robe i financijskih pokazatelja na jednom mjestu.
Robno – materijalno knjigovodstvo
Informacijski sustav „Ambulantni dnevnik“ ima mogućnost vođenja svih potrebnih dokumenata iz područja robno-materijalnog poslovanja veterinarskih stanica. Sustav omoguće vođenje i izdavanje robe sa proizvoljnog broja veleprodajnih i maloprodajnih skladišta. Samo neki od najčešće korištenih dokumenta od strane naših korisnika su:
- Ulazni dokumenti: Primka, Ulazna faktura, Kalkulacija, Zapisnik o višku, Povratnica od kupca, Zapisnik o promjeni cijene, Primka po zaključku maloprodajne blagajne
- Izlazni dokumenti: Izdatnica sa skladišta, Izlazna faktura, Zapisnik o manjku, Povratnica dobavljaču, Otpis robe materijala, Izdatnica po zaključku maloprodajne. blagajne, Maloprodajni zaključak
- Ostali dokumenti: Međuskladišnica, Inventura, Maloprodajni zaključak itd.
Izvještaji
Osim kroz program, pregled svih unesenih podataka osiguran je kroz oko stotinjak izvještaja, od čega su najčešće korišteni slijedeći:
- Ambulantni dnevnik (pregled svih intervencija obavljenih po danu)
- Pregled poreza, Pregled prihoda,
- Izvještaji o radu po uslugama, Izvještaji o radu po dijagnozama itd.
- Kartica partnera, Kartica životinja, Pregled vlasništva životinja
- Stanje na skladištu, Kartica artikla, Nabavna vrijednost prodane robe, Prodana roba određenog dobavljača
Dokumentacija
Kliknite
ovdje za pristup korisničkoj dokumentaciji (PDF: 8,85 MB)